A játék egy nagyon egyszerű Form-os alkalmazás. Egy labda pattog egy rajzvásznon. A pozícióját az x és az y, irányát az iranyy és az iranyx változók határozzák meg. Egy játékos (Ronaldo) a billentyűzet eseményeit figyeli. Ha evt.getKeyChar() == 'd' akkor felfele lép, illetve a megfelelő billentyű lenyomásakor a további három irányba. Amennyiben találkozik a labdával, a labda irányx és irányy paraméterét megszorozzuk -1-el. Így ellenkező irányba fog mozogni. Az egészet egy rajzvásznon jelenítjük meg körökkel, illetve felirattal, a frame() metódus meghívásával. A játék vezérlését a frame() metódus oldja meg, amit egy végtelen Timer vezérel. A program tartalmaz Bufferstratégiát a kirajzoláshoz (3) a villogás elkerülése miatt. Sok sikert a megvalósításhoz, illetve további fejlesztéshez!
Az osztályváltozók:
Az Bufferstratégis a villogás elkerülése miatt:
A vizsgálatok, mozgatás, rajzolás a frame metódusban:
A játékos mozgatása billentyűzet eseményekkel:
A kinézet egészen egyszerű:
A nem objektumorrientáltan fejlesztett verzió:
Az utolsó módosítás: 2023 September 19 13:49:18.